КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ ВИХОВНОЇ РОБОТИ
НА 2024/2025 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
Вересень
Тема періоду: «Моя безпека – запорука мого здоров’я»
Завдання періоду:
пропагування здорового способу життя;
проведення профілактичної роботи серед учнів щодо безпеки життєдіяльності;
формування усвідомлення учнями безпечної поведінки, гармонійному розвиткові особистості.
Жовтень
Тема періоду : «Моя земля – земля моїх батьків»
Завдання періоду:
формувати національну свідомість,
виховувати повагу до історії, культури, звичаїв і традицій нашого народу;
усвідомлення себе як частини великого народу;
почуття відповідальності за націю, державу, її культурне і природне надбання
Листопад
Тема періоду : «Моральність і закон – основа мого життя»
Завдання періоду:
виховувати моральні якості, цінності, пріоритети,
вміння цінувати себе і кожного як неповторну особистість;
формувати правову культуру учнів, єдність моральної свідомості і поведінки;
розуміння правил взаємодії людей у суспільстві, толерантного ставлення до інших, необхідності дотримуватись конституційно-правових норм, своїх прав, обов'язків, свобод.
Грудень
Тема періоду : «Духовні скарби: від минулого до сучасного»
Завдання періоду:
формувати духовно-моральну культуру, готовність до моральних вчинків на засадах гуманного ставлення до людей та доброчинної діяльності;
навичок соціальної взаємодії та потреби допомагати іншим;
виховувати повагу до культури свого народу, його звичаїв та традицій та бажання примножувати їх;
розвивати творчі здібності учнів.
Січень
Тема періоду : «Моє сьогодні – крок до мого завтра»
Завдання періоду:
розвивати пізнавальну активність учнів, їх загальну ерудицію;
створювати умови для самореалізації учнів, розвивати прагнення до саморозвитку;
формувати вміння жити і працювати в колективі
виховувати соціально активну молодь .
Лютий
Тема періоду : «Моя родина - Україна»
Завдання періоду:
допомагати учням усвідомити себе як частину нації;
спонукати до самовдосконалення громадянина – патріота, вироблення громадянського обов’язку, готовності стати на захист Батьківщини,
виховувати почуття господаря держави;
вивчати минуле народу, берегти свій дім, батьків, рід, народ, Батьківщина.
Березень
Тема періоду : «Весна в рідному краї»
Завдання періоду:
формувати естетичні почуття, уявлення і знання про прекрасне в житті і мистецтві;
розвивати індивідуальні творчі здібності учнів, здатність та інтерес до творчої діяльності;
виховувати естетичну культуру особистості, потребу у спілкуванні з мистецтвом
Квітень
Тема періоду : «Наше майбутнє – в наших руках»
Завдання періоду:
формувати пізнавальний інтерес до природи, почуття особистої причетності до збереження природних багатств,
активну життєву позицію щодо оздоровлення довкілля, екологічну культуру особистості,
виховувати в учнів відповідальне і творче ставлення до праці як можливості виявити свої потенційні здібності,
формувати почуття господаря й господарської відповідальності, підприємливість, професійне самовизначення
Травень
Тема періоду : «Минулий рік, що дав ти нам?»
Завдання періоду:
формувати почуття «шкільного патріотизму»,
вчити аналізувати зроблене, робити висновки, планувати;
розвивати активну життєву позицію, демократичні погляди
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ ВИХОВНОЇ РОБОТИ
НА 2023/2024 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
Вересень
Тема періоду: «Моя безпека – запорука мого здоров’я»
Завдання періоду:
- пропагування здорового способу життя;
- проведення профілактичної роботи серед учнів щодо безпеки життєдіяльності;
- формування усвідомлення учнями безпечної поведінки, гармонійному розвиткові особистості.
Жовтень
Тема періоду : «Моя земля – земля моїх батьків»
Завдання періоду:
· формувати національну свідомість,
· виховувати повагу до історії, культури, звичаїв і традицій нашого народу;
· усвідомлення себе як частини великого народу;
· почуття відповідальності за націю, державу, її культурне і природне надбання
Листопад
Тема періоду : «Моральність і закон – основа мого життя»
Завдання періоду:
· виховувати моральні якості, цінності, пріоритети,
· вміння цінувати себе і кожного як неповторну особистість;
· формувати правову культуру учнів, єдність моральної свідомості і поведінки;
· розуміння правил взаємодії людей у суспільстві, толерантного ставлення до інших, необхідності дотримуватись конституційно-правових норм, своїх прав, обов´язків, свобод.
Грудень
Тема періоду : «Духовні скарби: від минулого до сучасного»
Завдання періоду:
· формувати духовно-моральну культуру, готовність до моральних вчинків на засадах гуманного ставлення до людей та доброчинної діяльності;
· навичок соціальної взаємодії та потреби допомагати іншим;
· виховувати повагу до культури свого народу, його звичаїв та традицій та бажання примножувати їх;
· розвивати творчі здібності учнів.
Січень
Тема періоду : «Моє сьогодні – крок до мого завтра»
Завдання періоду:
· розвивати пізнавальну активність учнів, їх загальну ерудицію;
· створювати умови для самореалізації учнів, розвивати прагнення до саморозвитку;
· формувати вміння жити і працювати в колективі
· виховувати соціально активну молодь .
Лютий
Тема періоду : «Моя родина - Україна»
Завдання періоду:
- допомагати учням усвідомити себе як частину нації;
- спонукати до самовдосконалення громадянина – патріота, вироблення громадянського обов’язку, готовності стати на захист Батьківщини,
- виховувати почуття господаря держави;
- вивчати минуле народу, берегти свій дім, батьків, рід, народ, Батьківщина.
Березень
Тема періоду : «Весна в рідному краї»
Завдання періоду:
· формувати естетичні почуття, уявлення і знання про прекрасне в житті і мистецтві;
· розвивати індивідуальні творчі здібності учнів, здатність та інтерес до творчої діяльності;
· виховувати естетичну культуру особистості, потребу у спілкуванні з мистецтвом
Квітень
Тема періоду : «Наше майбутнє – в наших руках»
Завдання періоду:
· формувати пізнавальний інтерес до природи, почуття особистої причетності до збереження природних багатств,
· активну життєву позицію щодо оздоровлення довкілля, екологічну культуру особистості,
· виховувати в учнів відповідальне і творче ставлення до праці як можливості виявити свої потенційні здібності,
· формувати почуття господаря й господарської відповідальності, підприємливість, професійне самовизначення
Травень
Тема періоду : «Минулий рік, що дав ти нам?»
Завдання періоду:
· формувати почуття «шкільного патріотизму»,
· вчити аналізувати зроблене, робити висновки, планувати;
· розвивати активну життєву позицію, демократичні погляди