Основні завдання методичної роботи в гімназії:
Реалізація Концепції та завдань НУШ;
Підвищення педагогічної майстерності вчителів через оптимальну структуру науково-методичної роботи, удосконалення професійної компетентності кожного вчителя, розвитку його творчої ініціативи.
Впровадження в освітній процес інноваційних проєктів, новітніх технологій та забезпечення їх практичної реалізації.
Забезпечення реалізації принципів гуманізації, демократизації та спрямованість освітнього процесу на розвиток особистості учня. Встановлення пріоритету уроку як засобу формування життєво компетентної особистості учнів.
Впровадження основних положень НУШ в закладі, зокрема створення сучасного освітнього середовища.
Підвищення ІКТ-компетентності педагогів із метою ефективної інформатизації освітнього процесу.
Забезпечення психолого-педагогічного супроводу освітнього процесу.
Активізація роботи професійних спільнот та творчих груп вчителів з актуальних питань освітнього процесу.
Систематичне підвищення педагогічної майстерності, методичного і наукового рівня вчителів.
Здійснення компетентнісно-орієнтованого підходу в роботі з кадрами, надання реальної допомоги усім членам педагогічного колективу.
Впровадження моніторингового підходу до управління освітнім процесом.
Оволодіння системою моніторингу результативності своєї педагогічної діяльності кожним вчителем та планування подальшої роботи, направленої на підвищення професійної майстерності.
Вивчення, практичне осмислення й узагальнення інноваційного досвіду роботи вчителів гімназії.
Посилення здоров’язбережного аспекту освітнього процесу шляхом активного використання здоров’язберігаючих технологій.